Att sova för att slippa vara hungrig.

Idag har jag försökt sova så mycket jag bara kan, allt för att slippa vara hungrig och kämpa emot den känslan. Normala människor brukar inte göra så, men det är där min ätstörning och dåliga karaktär kommer in. Jag kan inte bemästra den här kemiska hungern som medicinerna ger mig, och jag hatar det så sjukt mycket. På måndag ska jag ringa läkaren och fråga om vi kan sätta ut två mediciner med hunger som biverkning, dessutom tänkte jag ge mig på att köpa träningskort på Friskis, jag behöver det. 

Efter middagen idag så delade jag veckans mediciner. Helt sjukt många tabletter, jag har skrivit en fusklapp för att minnas hur många av vilken sort jag ska ha när. 


Resterna efter delningen till dosetten. 

I morgon hoppas jag på en bättre dag, hungermässigt. 
Ohälsa, psykisk ohälsa, ätstörning | |
Upp