Lördag.

Jag känner mig bara så ledsen. Vet inte riktigt varför, det är jobbigt bara. Det är så mycket jag måste och borde. Saker jag måste ta itu med, samtal som måste ringas, möten som måste närvaras på. Orken är inte riktigt på topp om man säger så. 

Tröttheten är överväldigande, jag vill sova hela dagarna helst. Samtidigt som jag vill springa. 
Allmänt | |
#1 - - Ninni:

Hallå o tack för ditt svar gällande kräkningarna. Jag har faktiskt varit inne på det spåret, samt en ersättning jag fick nys om som är mildare o redan lite nedbruten. Jag kommer hoppa på dessa tåg om de inte blir bättre. Det blev betydligt bättre då vi drog ner mängden ml till Noel, men frågan e ju om detta var pga vaccinet lr för att vi drog ned.. :/ han är nöjd iaf så det är skönt :)

Å som din text i detta inlägg så känner jag det samma.. Just nu försöker jag lugna ner mig själv o ha 2 missions per dag. Tex ringa tråkiga samtal o ta tvätten. Resten får bannemej vänta :))

Svar: Just det! Testa, och räcker det inte så kan ju bvc skriva ut mjölkfri ersättning (luktar verkligen apa dock!). Eller kanske har han bara omogen magmun? Hur som så är det jäkligt jobbigt med alla dessa spyor, särskilt när man inte vet vad de beror på.
Hoppas han skärper till sig! ;)
Linda

Upp