Logoped.

Leon och jag träffar en logoped. Före sommaren kändes det sådär kul att gå dit, eftersom jag ansåg att hon fokuserade på fel saker. Visade hon en bild på ett fat och Leon sa tallrik så blev det en bock i kanten. Inte så kul. Så jag bad BVC om en remiss till en annan, och idag var första mötet med Jerker. Åh! Efter en stund hos honom lutade sig Leon mot mig och viskade "mamma, jag tror han är en superhjälte!". När vi gick därifrån sa han "jag tycker om Jerker!". Ett gott betyg! Jag tyckte också om honom, så jag hoppas det håller i sig. :)
Allmänt, Leon | |
#1 - - Maria:

ååååh! En sån vill man ha! Första vi fick gå till tyckte jag om. Den wilda har nu börjar med "ja hon är ju väldigt svår att förstå"... Och då har hon gått från "ett års språkförsening" till "det saknas vissa delar" på... 4 mån! Får se vad de säger den 30e...

#2 - - Maria:

ååååh! En sån vill man ha! Första vi fick gå till tyckte jag om. Den wilda har nu börjar med "ja hon är ju väldigt svår att förstå"... Och då har hon gått från "ett års språkförsening" till "det saknas vissa delar" på... 4 mån! Får se vad de säger den 30e...

Svar: Oj! Bra jobbat, Wilda! Hoppas ni får en bra kontakt med logopeden, det är så himla viktigt.
Linda

Upp