Kass igen!

Jag är verkligen skitdålig på att blogga... ;)

Bebis kör sitt kvälls-race, så jag kan inte komma till ro. Det är både störande och tokmysigt. Fattar inte varför jag blir så jäkla nere på kvällarna? Trött? Hungrig? Törstig? Dags att ringa doktor Piotr och fråga hur det stod till med mina värden sist tror jag.

Nerräkning till semester och föräldraledighet, jag är inte helt sugen på att jobba nu, av många olika anledningar. En är att jag har ont i halsen, och det vägrar ge med sig. Kan man få ont i halsen av något annat än förkylning? Alltså, pollen eller något? Jag är inte pollenallergiker vad jag vet, men det kan ju slå till när man minst anar det. Eller så är det alla hormoner som rusar runt i kroppen.




Oj, jag har glömt. Jag är enormt mycket gift nu. Det gillar jag!

Och jag vill grilla... Kattis! Grilla, sa jag!
Allmänt | |
#1 - - Kattis:

Ska notera frus önskemål och boka in en tid för umgänge så snabbt det finns möjlighet! Blir önskemålet starkare får du höra av dig, så får vi se vad vi kan göra. Tills dess får du låta biffen ligga i marinaden i lugn och ro! ;) Puss och Kram!

#2 - - Kattis:

Altanen är oljad, grill är inköpt och nya utemöbler ska inhandlas under veckan! Grilla snart kanske? ;)

#3 - - Helen:

Nu får du skärpa dig! Blogga för tusan kvinna.

Upp