Vad jag går och tänker på...

Det HÄR är vad jag tänker på. Det är vad jag tror att jag är. Eller ja, jag är rätt säker på att jag är en högkänslig person. Nästan allt stämmer, och har gjort i flera flera år.
 
Så. Det tar lite tid att smälta det och försöka hitta ett förhållningssätt, men det är på gång. :)
hsp | |
#1 - - Karin:

Oj vad det stämde in på mig också! Inte allt, men det mesta, som att det är grymt obehagligt med oljud, andras sinnestämningar påverkar mig jättemycket osv. Vet inte vad man ska göra med infon bara, det var väl inte så jättebanbrytande? :)

#2 - - Karin:

Eller jo förresten, vissa aha-upplevelser var det. Det här med att man betraktas som blyg för att man observerar nya omgivningar hellre än ger sig ini dem på en gång. Blyg är jag nog, men har oftast betraktats som ängslig. Hmm, nu ska jag också gå och fundera :)

Svar: Först var jag också sådär "jaha, vad ska jag göra nu då?", men det känns ganska bra att känna att jag faktiskt inte nödvändigtvis är svag och klen, utan helt enkelt lite mer känslig än många andra. Sen ska man bara förhålla sig till det. :)
Linda

Upp