Återkoppling.

Ja, jag duschade i morse. Så nu luktar jag inte illa. Jag tänkte att ni förmodligen var nyfikna? ;)
 
Det var 18-månaderskontroll för Ellan idag, Tilde är för kladdig i ögonen för att vara välkommen på bvc. Ella blev klart godkänd, följer sina kurvor fint och kunde göra det som sköterskan bad om. Sprutan gjorde förstås lite ont, men det gick över snabbt. Hon har börjat låtsassova när jag ska ta ut henne ur bilen, så jäkla roligt. Leon gör så, och hon apar efter.
 
Förresten, apropå det här med duschen. Jag har börjat använda ett oparfymerat schampo, bara för att det skulle vara bra mot kliande hårbotten. Oftast använder jag oparfymerad deo också, så det är bara duschtvålen som luktar, lite svagt. Tidigare har det varit viktigt att schampot luktar gott, har valt produkter utefter det, men jag känner mer och mer att det inte är så viktigt. Och ska jag till vårdcentralen eller bvc eller liknande så ser jag till att vara luktfri så gott det bara går, av omtanke av andra. Tycker att barnen luktar godast utan parfymer också. Kan näsan vänja sig vid oparfymerat så luktsinnet liksom förstärks?
 
Nåväl. Nu är det Paradise Hotel.
Allmänt | |
Upp