Promenad med ABBA.

Idag blev det en snabb promenad tillsammans med lite gamla godingar av ABBA. Det blåste riktigt kallt på öppna ställen, men uppe i skogen värmde solen och det var så jäkla skönt! Jag kastades omedelbart tillbaka några år i tiden, till sommaren då jag sprang mycket på samma ställe. Jag var väldigt frestad att i alla fall jogga lite sakta, men jag höll mig till promenad. 

Det känns skönt att få lite ordning, äta, sova, träna. 

Jag träffade Lawrence idag också, vi hade bara pratat några minuter när han ställde en fråga: "Jag upplever att du pratar fortare än du brukar, stämmer det?". Och visst är det så, det känns som om jag vaknat ur någon typ av ide, jag orkar mer och framför allt VILL jag mer. Skönt som sjutton! :)
Allmänt | |
#1 - - Pernilla:

Var finns gilla eller tummen upp knappen??? ;) puss

Svar: Finns ingen sån va? ;) Puss!
Linda

#2 - - Pernilla:

Det borde verkligen finnas tycker jag!! <3

Upp