Omtumlande.

Jag började ju jobba. Och gjorde det ett par veckor. Det gick rätt bra faktiskt, det kändes ungefär som tidigare. 

Så träffade jag läkaren för några veckor sen, och blev sjukskriven på studs. På heltid. Medan medicinen börjar verka och ställs in ordentligt. Så där är jag nu. Jag lämnar barnen på förskolan, går hem, sover flera timmar, går upp och duschar, hämtar barnen, går hem och lagar mat, leker och pratar. Lägger barnen, tittar en stund på tv. Somnar. Före tio, varje kväll. Och jag tror att det dels beror på medicinen, och dels på att kroppen nog kommit till en gräns. 

Jag längtar efter lite höst nu, sval luft och mörka kvällar. Lite ro i själen.

Det är dåligt med uppdateringar här, men nu vet ni varför. 
Allmänt | |
#1 - - Maria:

Ta hand om dig! Vill du vädra tankar så vet du var jag finns. Kram

Upp