Stress-rehab.

Idag ringde psykologen från stress-rehab, han öppnade med att fråga om jag sov. Jag ljög förstås. Klockan var halv elva, och feber-fian Ella hade nyligen somnat. I vilket fall så hade de bestämt att jag nog behövde en plats i behandlingsgruppen som ska startas upp snart, och det känns faktiskt bra. Jag tror att alla, verkligen alla skulle tjäna på att jag lärde mig hantera stress lite bättre. 

I morgon ska jag tillbaka till läkaren för ny bedömning. 

Förresten är mina barn rätt fantastiska när det kommer till medicin, Tilde får ju penicillin, sista dosen får hon innan vi går och lägger oss. Vi tar upp henne, stoppar sprutan i munnen på henne, hon kisar mot oss och suger i sig medicinen, och somnar om igen. På morgnarna får båda tjejerna klåddämpande i likadan spruta, och det blir fasen slagsmål ibland. De vill ha mer, båda två. Känns så lyxigt!
Allmänt | |
#1 - - Maria:

Vet inte vad man kan säga men "krya på dig" kanske är åt rätt håll. Ta hand om dig och jag hoppas att du snart mår bättre igen!

Svar: Tack, snälla du! <3
Linda

Upp