Om tolv timmar.

Om tolv timmar beger jag mig till stress-rehab. Jag är sjukt nervös, kan inte sova och känner av ångesten. Rejält. Önskar jag kunde få ta med mig någon, typ något av barnen, eller Andreas, men det lär knappast vara jättepopulärt. Usch. 

Är så himla sugen på att ringa och sjukanmäla mig, jag vill inte det här! Jag är skiträdd, men jag vet inte riktigt vad som är så läskigt. Kan inte sätta fingret på det exakt. Folk kommer se mig. Jag kommer inte kunna gömma mig. Fy...

Just nu har jag dubbla täcken i sängen, Leon ligger nära nära och har stoppat in handen under min nacke. För en stund sen mumlade han "min mamma", och det värmer hela hjärtat. Han har sjungit "Sockerbagaren" för mig flera gånger idag, med fina rörelser, han rättade mig när jag sjöng fel ord i "Mössens julafton" och bad att få höra Luciasången flera gånger när vi var och handlade. Fina unge. Vad skulle jag göra utan honom?

Blä. Ont i magen. Det måste bli bra i morgon. Det måste det. 
Allmänt | |
#1 - - Pernilla:

Hur gick det? Puss!

Svar: Det gick. Kan man säga. Puss!
Linda

Upp