Just breathe.

I kväll är en sån kväll då jag knappt orkar andas. Inte bara psykiskt faktiskt, det känns jobbigt fysiskt också. Hjärtat slår så hårt, så hårt, det känns obehagligt nästan. Jag vill springa, ligga stilla, vara ifred, kramas, gråta och skrika. Så mycket frustration och stress som behöver komma ut på något vis, men jag vet inte hur. 

Jag har bitit fula märken i tungan, nattetid. Ibland vaknar jag av att jag biter så hårt att det gör skitont. All stress och spänning börjar ge fysiska symptom nu, jag har muskelryckningar som är väldigt irriterande, magkatarr och halsbränna, huvudvärk och stela muskler och känner mig så himla himla svag. Som om jag inte ätit på en vecka ungefär. 

Också längtar jag efter folk, som sjutton. Pernilla och Helen för att nämna två. Fast jag orkar inte träffa någon, jag bara håller mig undan. Crap. 

Fick just sängsällskap, en treåring som stoppade in händerna under min nacke och mumlade "du är min kompis...". 

Godnatt!
Gnäll, Leon, Ohälsa | |
#1 - - Pernilla:

Är snart hemma.. Då kommer jag å är tyst med dig, pratar med dig, håller om dig, tittar på fåglar, lyssnar på musik med dig.. <3

Svar: <3
Linda

Upp