Jo det är så här va...

...att biljäveln inte gick igenom besiktningen. Tydligen så är det glapp i spindellederna på vänster sida, både övre fram och nedre bak. För helvete, på Norrbil ska de ha 5800:- för att byta. VA!? Näe, jävla skit, man ska inte ha bil. Positivt är väl i och för sig att en verkstad någon kilometer bort ska ha 1500 mindre. Så vi har nog faktiskt en rätt bra bil ändå, men det känns surt att lägga ut ännu mer pengar, bara för att kunna köra den. Nåja.

Jag har väl sagt att vi firat lille-man i dagarna tre, som sig bör? Det har vi i alla fall. Jag gjorde två tårtor i lördags, en med vaniljkräm och jordgubbssylt, och en med dumlefluff och mosad banan. Jäklar i min lilla låda, de var goda! Glömde ta kort på dem, annars hade ni fått se ett par vackra skapelser som tagit mig direkt till konditori-akademien! (Finns det en sån?) Ni får en annan bild i stället. På sonen som tränar på att dricka på egen hand. Observera den snygga morgonfrissan, och ignorera stöket i bakgrunden.



Det är smidigare att sträcka muggen mot mig och säga "mmaammmmaaa?"...



Jag tycker för övrigt att ni ska titta in till Madlen! Jag gillar henne som fan! Så det så.






Edit: Malin, visst fanns det varningstriangel i bilen! :D
Allmänt | |
#1 - - Cederlöfskan:

Jäkla bil att trassla då :/

Men tur att det fanns en triangel ;P

Upp