Jag vill.


Jag vill blogga. Jag har massor att skriva om, men jag är rädd att det tolkas på fel sätt.

Det var syjunta i kväll, som vanligt var det kloka ord som sades. Jag tror att vi skulle kunna styra världen om vi bara gav oss fan på det. ;)

Men jag är trött. Jag är innerligt trött på saker som pågår, på saker som inte pågår, och på saker som borde pågå. Jag vill ha ett annat jobb, och jag vill bara få ordning på allt. Jag vill vara balanserad och pigg, och jag vill vara en bra mamma till Leon. Jag vill inte bli irriterad när han röjer loss totalt i lägenheten och river ner allt, och jag vill få bättre struktur på dagarna. I morgon ska vi gå till Färsna med Öppna Förskolan, alltid något.

Jag har avslutat en epok i mitt liv, det känns faktiskt lite sorgligt, av nostalgiska skäl. Jag växte massor under den perioden, det var en enormt viktig del i mitt liv. Utan den hade jag inte varit den jag är idag, och därför känns det lite ledsamt.

Tror jag avslutar här.
Allmänt | |
Upp