Buzz!

Hm, jag är ju såndär Buzzador, jag testar alltså nya produkter och pratar med andra om de produkter jag provar. Just nu är jag med i en kampanj för Lovefilm.se, man hyr filmer rakt hem i brevlådan, inga förseningsavgifter och man får ha filmerna hemma så länge man vill.

Personligen tycker jag det funkar skitbra, vi hyr film lite då och då, men det blir lite stressande att veta att man har en film som ska lämnas tillbaka dagen efter, särskilt om lille herrn skulle få för sig att trassla på kvällen. Känns bättre att ha filmen hemma och sen kunna titta när man vill och hinner. Jag var skeptisk till att det verkligen skulle fungera smidigt, men vad sjutton, man fyller i på deras hemsida vilka filmer man vill se, och när man skickat tillbaka de första filmerna så tar det bara några dagar så kommer nästa i lådan. Jag trodde det skulle dröja längre.

Men i vilket fall, jag har presentkort att ge bort, med samma erbjudande som jag fått, gratis testperiod i två månader. Vad säger ni? Sögna? :) Ni har till på söndag på er! ;)


Allmänt | |
Upp