Snor och AJ!


Alltså. Jag fattar inte. Nu är jag förkyld. IGEN. Hur kommer det sig? Det är ju bara typ 6 veckor sen senaste vändan!?

Jag ligger och gnäller i sängen och Andreas växlar mellan att tycka synd om mig och tycka att jag är rätt larvig. Dessutom tycker han att jag drägglar för mycket. Men vad fan väntar han sig?! Jag kan inte andas genom näsan, och eftersom jag inte kan ligga på rygg (eftersom jag snarkar då) så måste jag ligga så allt dräggel liksom rinner ut. Så inget gnäll, älskling, okej?

Jag måste också erkänna att jag längtar efter att ha mina vanliga kläder på mig igen (och om jag känner såhär NU, hur fan ska jag då känna i slutet av sommaren?!) och att gå ut en kväll och vara odrägligt full utan att må dåligt och att vandra genom stan tidigt på morgonen för att ta mig hem från efterfesten. Suck. Det kommer väl igen.

Ont i axlarna och nacken, såklart. Så snart förkylningen är bättre så ska Anna få ta hand om mig en sväng, så kanske jag slipper huvudvärken.

Bröllopsplaneringen går väl framåt, i sakta mak. Lite för sakta kanske, men det ordnar sig nog. Vi var och tittade på lokalen i torsdags, den var helt galet fin! Så det känns bra. Nu är det cateringen som är nästa projekt, och sen måste jag nog också se till att skaffa klänningen, och hoppas på att den håller måtten hela vägen. :D

Nä. Det var nog allt jag hade på hjärtat nu.
Allmänt | |
#1 - - Kattis:

Du glömmer väl inte våran tur på stan som jag lovade?! Lila var det va! ;) KRAM!

#2 - - Natalie:

När du skriver "Jag måste också erkänna att jag längtar efter att ha mina vanliga kläder på mig igen (och om jag känner såhär NU, hur fan ska jag då känna i slutet av sommaren?!) och att gå ut en kväll och vara odrägligt full utan att må dåligt och att vandra genom stan tidigt på morgonen för att ta mig hem från efterfesten. Suck. Det kommer väl igen." så kan man ju faktiskt tro att du är GRAVID!!! ;)

Upp