Stackars mig...


Ja, kära vänner, det är synd om mig idag. Började hosta sent i går kväll, fortsatte försiktigt under natten och vaknade i morse med ont i lungorna och aningens snorig. Och idag har jag feber, har mest legat ner idag. Vi var och handlade och på hemvägen stannade vi och hyrde film. "The ugly truth" var faktiskt rätt bra. Har två stycken kvar att titta på senare, men man får ju ha dem i en vecka, så det är ingen brådska.

Ont i halsen också, så älskling sprang iväg och köpte halstabletter och glass till mig, allting är skitjobbigt, jag orkar inte vara uppe, och jag orkar inte prata eller göra något. Dock väcktes jag precis före middagen av att Andreas hade skurit sig i fingret. Lommarvägens blodbad, någon?

Igår kväll var jag på Ett Glas för att äta middag med Johanna och gänget. Trevligt, fast jag blev lite irriterad också. Varför kan inte folk förstå att man prioriterar olika? Nåväl, maten var god, och jag fick trevligt sällskap hem. :D



Melodifestivalen på tv, jag är inte så engagerad. Jag vill bli frisk, vi får se väl om det funkar att jobba på måndag, jag hoppas det. Pernilla skulle egentligen kommit hit idag, om vi inte skulle varit barnvakter, men jag fick säga nej till båda, kände redan igår att något var på gång... :S


Skulle vilja somna och vakna och må bra. Jag tycker inte om att ha feber och må skit, Andreas säger att jag inte är så upphetsande heller. Hmpf, klart jag är! Jag är ju snyggast i världen, rufsigt hår, röd näsa, blanka ögon och ingen ork. ;)

Allmänt | |
#1 - - Kattis:

Krya på Dig! Det va längesen man såg dig, tycker att det är dags för nåt bus snart igen! KRAM!

#2 - - Linda:

Tack gumman! Ja, det var längesen! Tycker vi försöker styra ihop nån middag eller så snart! Kram!

Upp