Hej och hå!


Jag producerar för tillfället kommersiellt gångbara mängder slem, i både näsa och hals. Nu vet ni det. :P Igår åkte jag hem från jobbet, var bara där i några timmar, tänkte att "en förkylning behöver man inte vara hemma för, jag har ju ingen feber", dock glömde jag visst bort att jag har vissa svårigheter att andas... Så när jag försökt jobba, och inte ens kunde prata med ungarna utan att flåsa som ett ånglok så bestämde jag att jag skulle åka hem. Fast först hann jag med att komma ihop mig lite med en kollega som bestämt hävdade att byggarna inte skulle få befinna sig inne i köket.

Så ja, nu spenderar jag dagarna med att ligga i sängen och tycka synd om mig själv, hosta tills jag nästan kräks och snora. Fast jag var duktig och körde en maskin tvätt samt diskade upp ett berg av smutsiga tallrikar. Ja, vi har diskmaskin. :P

På lördag är det kalas, och då ska jag absolut vara frisk! Måste försöka införskaffa lite presenter innan dess bara...

Förresten, vi hyrde ju tre filmer. District 9 var ingen höjdare, anser jag, fast Andreas tyckte om den. Det var lite för mycket mördande för min smak. Five days var däremot riktigt bra! En brittisk mini-serie om en mamma som plötsligt försvinner, utan ett spår. Åh, den var grymt bra, trots att den var fem timmar lång, och trots att jag fick titta på tre av fem avsnitt ensam. ;)

I morse hade jag en liten svacka, men när jag sovit några timmar till kändes det bättre. Så det så.



Färga håret nu kanske då.
Allmänt | |
Upp