Hoppas hoppas... :)


Här ska banne mig säljas bil! Det kommer definitivt prutas, det är jag övertygad om, men det gör inget. Vad fasen, man lägger inte ut en bil på annons utan prutmån! ;) Men jag blir alltid lite nervös när jag ska sälja saker, bara för att jag är KASS på att göra det! Bläsch, jag borde helt enkelt ta mig i kragen och skärpa till mig. Hoppas Andreas hinner hem för att vara med och vara den hårda killen, medan jag är mjukisen som sympatiserar med köparen och vill vara snäll. ;) Men ingen kan i alla fall säga att bilen inte är fin nu, för jävlar vad vi har putsat och polerat den! Wax on - wax off. Borde nog göra det på Forden också...

Var på jobbet en sväng idag och hälsade på, mysigt! Fick lunch också, det är alltid bra. :) Och glada barn, trots regnet.



Uäh, jag har lite hjärtklappning, vill ha bilen såld, vill att de ska älska bilen och vilja betala massor för den! En tjej hörde av sig igår via mailen och var intresserad, men det beror på vad den här killen bjuder, bjuder han under så får hon ta den i stället. Man vill ju bli av med den också, så slipper man ens fundera på försäkringar och parkeringar och sånt. Anna ska ha världens största tack för att hon lånat ut sin parkering till oss, tänk vad folk är snälla!



Så. När bilen nu är snygg och fin, så borde vi alltså ta tag i lägenheten också. Men det är inte riktigt lika roligt. Den blir ju stökig så fort man städat. :P Men tvätta måste jag ju göra!


Åh, lagom osammanhängande det här, men vad fasen, jag är nervös! :P



Håll alla tummar och önska mig lycka till!

Allmänt | |
Upp