Resultat.


Mhm. Jag var ju hos käftis idag. Och hos öronläkaren. Hos tandläkaren gick det bättre än jag trodde, jag var helt säker på att hon skulle skälla på mig för att jag inte använde tillräckligt med tandtråd (herregud, jag använder ju flera meter åt gången!) (nej, det gör jag inte...) men hon sa att jag var duktig som i alla fall gjorde det någon gång i veckan i stället för aldrig. :D Också skrapade hon lite tandsten och sa att jag hade ett hål. VA!? Jag som aldrig i hela mitt liv har haft ett hål! Men någon gång ska vara den första, och det är bara ett litet och ytligt, så det lär vara snabbt lagat.

Och sen kom jag hem och ringde örondoktorn och fick komma ner på en gång, och personalvägen in till henne. Lite privilegier ska man väl få när man är stammis? Hon hävdade bestämt att jag inte behöver äta penicillin, men att jag måste fortsätta nu, eftersom jag börjat. FAN! Okej då, bara att fortsätta... *surar*

Varmt som fan idag också, för den som inte märkt det, och jag ägnar dagen åt att tvätta. Hoppas på att Andreas har ringt till verkstaden också, så vi kan byta kamrem i bilen.

Tror jag ska ägna mig åt lite Wii, och sen kanske slå Anna-Panna en signal, hon nämnde något om rabarberpaj? ;)

Och förresten har jag ägnat en liten stund åt att prata med David på msn, det var längesen, och han har namnsdag idag. Bäst för er att ni grattar honom! :P

Allmänt | |
#1 - - Anonym:

Nää, fick ju inget besök av dej idag :( så nu får jag äta upp allt själv o bli jäkligt fet på kuppen. Se nu vad du ställt till med.. ;)

Upp