Måndag...


Helgen spenderade vi på resande fot. I alla fall en del av den. Bestämde att IKEA behövde ett besök i lördags, så vi åkte och lånade bil med ac (thank God!) och öppningsbar baklucka och drog iväg. Till min stora förvåning köpte vi ingenting onödigt (förutom att Andreas smög ner en förpackning med 200 sugrör strax innan kassan...) vilket jag absolut inte hade väntat mig! Duktiga vi! :D Svängde även förbi mitt gamla hem och rensade ur mitt dåliga samvete (min gamla bil alltså) och ringde till den blivande ägaren, så nu är det också ordnat, skönt! :)

Söndagen började med att pappa och lillebror kom och hämtade oss, vi skulle spela på en sommarfest i Söderbykarl. Det var varmt, vi blev sura (eftersom ingen hade en aning om vad vi egentligen skulle spela) men till slut blev allting bra, och dagen kändes lyckad. Hemma hängde vi upp gardiner, skruvade upp badrumsskåp, bytte duschdraperi, tvättade nya lakan och annat liknande. Badrummet blev helfint, måste jag säga. Skillnaden mot innan är enorm!

Jag påbörjade sista veckan innan semester idag, det är galet varmt, men vi har få barn och de är hur goa som helst. Det märks verkligen att de behöver få lite mer tid med personalen och varandra, och det går ju att ge dem nu.

Andreas hjälpte mig färga håret nu i kväll. Det skulle bli mycket ljusbrunt enligt förpackningen, men... Nä. Det blev mörkare. Men det spelar faktiskt ingen roll, för huvudsaken är att det inte är en massa rött i det. Det är det som är det viktigaste, eftersom jag vill bli av med det röda, för att kunna göra det ljusare sen. Funderade en kort sekund på att klippa det kort som min frisör, men jag vet inte... Vad tror ni?


Och Anna, jag är ledsen att jag inte kom över häromdagen och hjälpte dig med pajen, jag lovar att göra rätt för mig sen! ;)





Oh, by the way, party på gång, jag fyller liksom år snart... ;)
Allmänt | |
#1 - - Anna:

ha ha! låter bra! :)

Upp