En liten lista, annars blir Kurry arg tror jag. ;)

 

 

1. Hur gammal är du om fem år? Nästan 31. :O

2. Vem var den sista du träffade? Min örondoktor Mia.

3. Hur lång är du? 172 cm, ungefär. :)

4. Vilken var den senaste film du sett? My sassy girl, inlindad i täcke framför datorn.

5. Vem ringde du senast? Örondoktorn.

6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Haha, är det varmt på jobbet? :P Kram

7. Var är dagens planer? Spela Wii!

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Sms, utan tvekan.

9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Sambos sen urminnes tider.

10. När såg du senast din mamma? I söndags.

11. Vilken ögonfärg har du? Blå.

12. När vaknade du idag? Många gånger, men gick upp halv tio.

13. Har du någon gång hittat en katt? Ja, två gånger faktiskt. De flyttade hem till oss när jag var liten.

14. Vilken är din favoritplats? Vart som helst där jag trivs. :P

15. Vilken plats föredrar du minst? Apvarma och skabbiga bussar.

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? I mitt hus.

17. Vad skrämde dig som barn? Åska! Och till viss del fortfarande.

18. Vem fick dig att skratta senast? Andreas! Han nickade bollar på vårt nya Wii fit. ;)

19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Haha, nej! Jag tror jag äger en, och den är hemma hos mamma och pappa.

20. Har du stationär eller bärbar dator? Både och.

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Utan helst!

22. Hur många kuddar har du i sängen? Fyra. Men det är för att Andreas sover på en, kramar på en och har lagt den tredje i hörnet. ;)

23. Hur många landskap har du bott i? Ett.

24. Har du någon gång spytt på fyllan? Ehm... Ja.

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Så fort det är varmt ute vill jag vara barfota.

26. Är du social? Det går i perioder.

27. Vilken är din favoritglass? Vanlig vanilj... :)

28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Som Kurry säger, säkra min framtid.

29. Tycker du om Kinamat? Japp!

30. Tycker du om kaffe? Jaa, med mjölk! Men det är inte måste.

31. Vad dricker du till frukost? Frukost? En kopp kaffe på jobbet. ;)

32. Sover du på någon särskild sida? Beror helt på temperatur och hur Andreas ligger, men oftast i storkposition på höger sida.

33. Kan du spela poker? Lite, men jag blir bara förbannad när det går dåligt.

34. Tycker du om att mysa? Eh, ja!

35. Är du en beroendemänniska? Nej, det är jag inte egentligen.

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ett före detta dagisbarn till mig.

37. Vill du ha barn? Klart jag vill!

38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska. Och jag förstår tyska.

39. Har du någonsin åkt ambulans? Ja, två gånger.

40. Föredrar du havet eller en pool? Havet, såklart!

41. Vad spenderar du helst pengar på? Nöjen och "onödig" lyx.

42. Äger du dyra smycken? Nä! H&M is the shit!

43. Har du någon gång testat narkotika? Skulle aldrig falla mig in!

44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Tandborsten.

45. Vem är den roligaste människan du känner? Spontant måste jag säga Andreas.

46. Välj ett ärr på din kropp? Ett litet på vänster ögonlock efter ett hårt möte med ett baseballträ i 9:an.

47. Vad har du för ringsignal? The gardens tale med Volbeat.

48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Allt finns kvar hos mamma och pappa. ;)

49. Flirtar du mycket? Nej, knappast. I alla fall inte medvetet. :P

50. Vart togs din profilbild för din blogg? På the studio.

51. Kan du byta olja på bilen? Ja, fast jag har inte gjort det själv någon gång.

52. Har du fått fortkörningsböter? Nä.

53. Vilken var den senaste bok du läste? Utvald att leva.

54. Läser du dagstidningen? På nätet eller när jag kommer över den.

55. Prenumererar du på någon veckotidning? Ja, fast det är en månadstidning, ToppHälsa.

56. Dansar du i bilen? Haha, ja.

57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? P4, vi löste melodikrysset.

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Min underskrift på ett papper på jobbet.

59. När var du i kyrkan senast? Utan aktivitet; 7:e juni. Med aktivitet (alltså dop) var det några veckor sen.

 60. Vilka personer utmanar du? Alla förstås!

Allmänt | |
#1 - - kurry:

Ett litet förtydligande bara angående 46. Det var väl när du gick i åttan och "basebollträet" var väl ändå ett brännbollsträ.

#2 - - Linda:

Hörrö, det var i nian, samma dag som skolfotograferingen var, men jag tillbringade dagen på tre olika sjukhus i stället för att vara snygg på bild (öhh), men ja, okej, det är ju en definitionsfråga, vad är skillnaden på baseballträ och brännbollsträ? :P

Upp