Stolthet!



Idag är jag så jävla stolt över oss, så jag inte riktigt vet vart jag ska ta vägen. Klockan tio i förmiddags var jag hos tandläkaren för att laga mitt livs första hål. Utan bedövning! Det var lite läskigt, så Andreas satt och höll i min fot medan det borrades och sånt i min mun. Jag höll på att be om ursäkt när tandläkaren sa att det var trångt att komma åt, men så kom jag på mig själv, och det är ju knappast mitt fel att mina tänder sitter lite trångt. ;) Efter lagning och betalning (det var inte så dyrt som jag trodde, men kanske det hade blivit värre om jag valt bedövning?) åkte vi till Flygfyren för att äta frukost. Bra skit!

Andreas blev blekare och blekare och mer och mer nervös allt eftersom tiden gick, jag hade nämligen talat om att vi skulle till blodbussen efter frukosten. Jag fick inte lämna eftersom jag varit hos käftis, men Andreas fick. Svetten lackade och han var blek som en sik, men blodet rann fint och han var så jävla bra! Dessutom fick jag också en tröja, bara för att jag tyckte att han skulle ta en rosa. ;) Blodbussen är bra!

Väl hemma var det soffläge och lite Wii som gällde, när hungern satte in drog vi en sväng till Donken. Det var läge för det. :P Handling och sen hem igen, och nu sitter vi här. Jag har nyepilerade ben, och Andreas har skrattat åt mig därför att jag tyckte det var dags för en ansiktsmask. Jag bjuder på det. ;)

På söndag är det ju kalas, och idag fick jag en till inbjudan, men jag tror tyvärr inte att vi hinner... =/

Har en del att planera, mycket idéer, men ingen direkt inspiration. Det får bli ändring på det.


Åh. Jag ska kramas lite med min modiga man. :)

Allmänt | |
Upp